Odborný poradce v oblasti výživy a suplementace - Sport Nutrition Vávra

Kategorie článků

Nejsledovanější články

Online návštěvníků: 3

Odborný poradce v oblasti výživy a suplementace

8.7.2009 14:20

Mgr. Janka Pálešová

Nar. 13. 11. 1981

Email: janka@sportnutrition.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vzdělání

2002 - 2007      Univerzita Palackého v Olomouci
Fakulta tělesné kultury
Obor: Rekreologie
Specializace: Management a marketing sportu

V rámci studia absolvování předmětů zakončených zkouškou: Anatomie funkční, Fyziologie obecná, Fyziologie zátěže, Komunikační dovednosti, Management sportu, Manažerská ekonomika, Právo, Preskripce pohybové aktivity, Public relations, Životní styl a zdraví, Psychologie, Regenerační a sportovní masáže, Somatodiagnostika, Zdravotní tělesná výchova, Biomechanika, Fitness, Pedagogika, Sociologie.


Licence Instruktor a osobní trenér ve fitness (2005)
Regenerační a sportovní masáže (2004)
Licence – Plavčík (2005)

Certifikát Poradce pro výživu (6.2011) - Kurz akreditovaný Aliancí výživových poradců  registrovanou    MV ČR pod č.j VS/1-1/65 450/06-R

Certifikát "kurz a seminář sportovní výživa" (5.2012) - Kurz akreditovaný Aliancí výživových poradců  registrovanou    MV ČR pod č.j VS/1-1/65 450/06-R

Certifikát "TRX Sports medicine suspension training" (2015)



2000 – 2001   Univerzita Palackého v Olomouci 
Lékařská fakulta
Obor: Všeobecné lékařství

1996 - 2000     Gymnázium V.P. Tótha v Martine
ukončení maturitou (biologie, chemie, slovenský a německý jazyk)

 


Pracovní zkušenosti z oblasti fitness

aktuálně: osbní tréner a vedení skupinových lekcí ve Flex-fitness Olomouc (www.flex-fitness.cz)

2005  - 2008    Fitness TRIBUNA s.r.o. (www.fitnesstribuna.cz)
Obsluha recepce, osobní trenér, vedení kurzů hubnutí STOB, přednášející v oblasti výživy

2004                Fit Club s.r.o.,(www.fitclub.sk)
Fitness instruktor a osobní trenér

1998 - 2000     Rehabilitační centrum Olympia, Martin, SR (MUDr. Ivan   Jakubec)                       Fitness instruktor a osobní trenér

 

Osobní aktivity v závodním fitness

1999 - 2000 Reprezentantka Slovenské republiky ve Fitness,
Klub: Vons Gym, Martin

2005 - 2009 Reprezentantka Slovenské republiky v Bodyfitness a tlaku na lavičce
Klub: SP Styling, Valča

 

Poslední sportovní úspěchy na závodním poli:

3. Místo na Mistrovství Slovenska 2009 v kategorii Bodyfitness do 158cm

12. Místo na Mistrovství Evropy 2009 v kategorii Bodyfitness do 158cm

1. Místo v tlaku na lavičce Olomoucký silák 2009 (výkon 67,5kg při os. váze 53kg)

Fotogalerie:

Hodnocení článku:

Hlasujte jako ve škole: 1 2 3 4 5 , aktuálně 2.9

Komentáře

8.3.2012 21:50 - kristýna píše
Dobrý den, ráda bych zpevnila svou postavu a také bych ráda vyrísovala svaly a zhubla. Chodím 2x týdně na kikbox (60min.) jednou na aerobik (též 60min.) a poté ještě chodím na půl hodinu na rotoped nebo běžící pás. Jeden den chodím posilovat (1,5 - 2h.)
Po cvičení nejím, jím až 40 min. po zdůvodu dojíždění do posilovny. Je lepší si dát proteinový koktejl a pak večeři ?

Můj jídelníček:
snídaně: sypané müsli s bílím jogurtem a 1ks knuspi chlebíka
svačina: ovoce nebo zelenina
oběd: cereální kaiserka s cottage sýrem a knuspi chlebík
svačina: ovoce nebo zelenina a knuspi chlebík
večere: (kuř.steak, losos, tuňák, krevety) + zelenina
večeře2: mrkev nebo tvaroh

Děkuji za odpověd a rady.
25.11.2011 15:03 - janka píše
Tested Burner - jedná se o velice silný produkt obsahující vysokou dávku stimulantů, tudíž není vhodný pro všechny. Obsahuje až 300mg kofeinu a dalších látek, což je kontraindikací pro osoby citlivé na kofein, dále osoby s vysokým, či extrémně nízkým tlakem, dále z důvodu obsahu extraktu čili nevhodné pro osoby se žaludečními vředy a podobně, dále lidi s psychickou labilitou či užívající psychofarmak. Osoby užívající jakékoliv léky by měli jeho konzumaci konzultovat s lékařem. Při extrémně nízkém příjmu potravy může u citlivých osob způsobovat žaludeční obtíže až malátnost. Je vhodné jej užívat při rozumně sestavené dietě společně s pohybovou aktivitou po dobu max 3-6týdnů a pak vysadit (2-6 týdnů) a dávkovat pouze běžný spalovač jako je L-carnitin a CLA.
24.11.2011 19:50 - Pavlína píše
Zdravím,
chci se zeptat jaké zkušenosti při cvičení a nízké stravě máte s Tested Burner 68 kapslí, nikde jsem nenašla recenze. Děkuji
24.11.2011 19:44 - Pavlína píše
Zdravím,
chci se zeptat jaké zkušenosti při cvičení a nízké stravě máte s Tested Burner 68 kapslí, nikde jsem nenašla recenze. Děkuji
5.9.2011 11:33 - janka píše
Doplňky je vhodné zařadit pokud stav nemoci není v akutním stadiu, a také je vhodné konzultovat i s ošetřujícím lékařem.
Vhodné je užívání L-Glutaminu a případně lehce stravitelného hydrolyzovaného syrovátkového proteinu.
Např: http://www.sportnutrition.cz/product/100-l-glutamine-500g:258/
http://www.sportnutrition.cz/product/protein-fuel-liquid-hydrolyzate-500ml:2781/

3.9.2011 23:27 - Slavek píše
Zdravim.
Mam diagnostikovanu ulceroznu kolitidu(zapal tlusteho creva).Chcel by som sa opytat ake doplnky by ste mi doporucila?akej znacky?nejaku "extra" kvalitu:)co by zatazovalo traviaci trakt co najmenej.
Doplnky by sa mali tykat nabrania hmotnosti,zvysenia energie.
Dakujem.
29.7.2011 20:22 - verča píše
a jako vyrýsování postavy?
29.7.2011 20:20 - verča píše
ještě se zeptám co by bylo nejlepší ke cvičení zumby brát,mám vyhlídnuté tyto produkty:Burner 68 tested Nutrition,Eat Control,L-carnitin liquid 100 000,Ultra loss 50%,Expresso Whey Protein Isolate 88%?
29.7.2011 12:47 - janka píše
Předpokladem úspěchu je samozřejmě vždy vyvážená strava. Z doplňků lze zařadit L-Carnitin nejvhodněji tekutý 1-2x denně 1000-2000mg nejvhodněji ráno a cca 30min před tělesnou aktivitou. Na doplnění kvalitních bílkovin i jako praktické, rychlé nahrazení stravy (např. svačiny nebo večeře) lze použít proteinový nápoj. nabídku naleznete zde: http://sportnutrition.cz/category/proteiny-60-79:54/ případně přímo dietetické náhrady stravy s obsahem i dalších prospěšných složek: http://sportnutrition.cz/category/nahrada-stravy:73/
29.7.2011 10:41 - Verča píše
dobrý den,chtěla jsem se zeptat jaké potravinové doplňky bych měla brát abych zpevnila a zformovala postavu.chodím 2krát až 3krát na zumbu týdně tak zda by mohli být úspěchy rychlejší.
15.6.2011 09:07 - janka píše
Zvolil jste základní podpůrné kameny: co je protein – stavební podpora pro svalovou hmotu. Kreatin speciálka pro podporu síly a výkonu. Dextróza (nebo) maltodextrin sacharidy pro regeneraci a doplnění glykogenu především po tréninku. Dávkování zvolte úměrně náročnost tréninku a Vaší tělesné hmotnosti. Obecně protein 1-3 dávky denně (cca 30g do 200ml vody, případně mléka na noc), kreatin 2x denně 5g – nevhodněji ráno a po tréninku spolu s dávkou sacharidů (cca 50-80g) – lze smíchat s 1/2 dávkou proteinu.
14.6.2011 20:45 - Martin píše
Dobrý den chtěl bych se Vás zeptat zdali mám správné složení suplementů pro celkový nárust svalové hmoty. Použivám kreatin monohydrate (SNV) s proteinem expresso whey isolate 89% (ALL THE WAY) a dextrozou. Předem děkuji za odpověď.
15.2.2011 12:50 - Janka píše
Dávkování aminokyselinových přípravků je v závislosti na tělesné váze a sportovním zaměření, a tedy na Vaši individuální potřebě příjmu bílkovin. Při snaze o nárůst svalové hmoty v spojení s posilovacím cvičením je doporučeno cca 1-2g bílkovin na 1kg tělesné hmotnosti denně. Do úvahy nutno vzít, že bílkoviny přijímáte běžnou stravou (maso, vejce, mléčné výrobky …) a zbytek pak doplníte proteinovým přípravkem či aminokyselinami.
Takže užívání Amino Complex 2000 určím pro 100kg jedince pouze orientačně: vhodné dávkovat 6-8 tablet 3x denně - zapít dostatečným množstvím vody.
14.2.2011 15:57 - Pavel píše
Dobrý den,jaké je optimální dávkováni amino complex 2000 pro 100kg vážícího cvičence,děkuji vám za odpověď.
1.11.2010 16:23 - Janka píše
Jako základní přípravek doporučuji protein, jako základní stavební složku a součást a vylepšení běžné stravy (lze použít také jako kvalitní náhradu jídla).
Kreatin (např tedy přípravek Cell tech jako doplněk až na druhém místě). Bylo dokázáno, že jak volný kreatin, tak i kreatin fosfát a jiné jeho formy zvyšuje celkovou kreatinovou zásobu ve svalech. Jeho zvýšené množství dále působí na růst svalů a síly, a proto i na zlepšení sportovních výkonů i celkového zdravotního stavu. Když ale není základní strava dostatečná a vyvážená nelze svalovou hmotu budovat. Takže primárně doporučuji Protein pak Kreatin. Kombinace obou výrobků je vhodná. Jinak pokud energeticky příjem (strava + doplňky) převyšuje výdej, vždy se přebytek uloží do zásoby jako tuk- zákon fyziky bohužel nelze obejít.
30.10.2010 21:08 - Svoboda Vojtěch píše
Dobry večer,prosim vas potřeboval bych poradit co jsi koupit za doplněk stravy,rozmyšlim se mezi Cell Tech Hardcore Pro Series a nebo Whey Protein Isolate 80%.CHci nabrat svalovou hmotu ale mam problem vtom že dost dobře nabiram i tuky a rad bych kdyby jste mi s tim poradila.Cvičim 3 až4 krat tydně+ jezdim na kole.Předem děkuji za odpověď.Svoboda
10.7.2010 22:55 - Lukáš Mlynárik píše
Dobry vecer chci poradit cvicim uz skoro mesic a ja si myslim ze jsem porad stejny neboli nepribiram a uz jsem si koupil BULLNOX tak jesli mi muzete poradit dekuji Lukáš
31.5.2010 14:42 - Janka píše
Ohledně proteinových doplňků na stavbu svalové hmoty při intoleranci laktózy a sóji. Při tomto problému je nutno se vyhýbat potravinám s obsahem těchto složek. Záleží pak ještě jak velká odezva organismu je např. na minimální obsah laktózy u např. ultrafiltrovaných syrovátkových proteinových izolátů.
Nejnižší, resp. skoro nepatrné množství je u čistého izolátu (nebo ještě vyšší kvalita Hydrolyzovaného isolátu max 1,8% laktózy), (na trhu je většina nabízených produktů ve složeni isolat+concentrat, kde % laktózy kolísá) ale i CFM filtrace koncentrátu by mela dostat laktózu pod 5%. Z naší nabídky www.sportnutrition.cz koukněte na produkty Expresso Whey protein Isolate sáček 568g (dostupná cena a menší balení, tak ekonomicky zjistíte, jestli to vyhovuje nebo ne) anebo Hydrolyzed Whey Protein Isolate (All the Whey), 100% Isolate (SciTec), NightPro Elite 1kg (AMix).
Jestli je u Vás vysoká citlivost a značná alergie, tak vybírat pouze čistě vaječný albumin tzv. egg protein. Tento je však těžce dochutitelný a je prakticky bez příchutě, proto volí většina raději formu tablet EGG AMINO. U aminokyselinových tablet lze ještě zvolit kvalitní hovězí aminokyseliny hydrolyzed BEEF Amino.
Jako potréninkový suplement pro dodání energie volit Maltodexrin nebo Vitargo.
Na ochranu svalové hmoty a regeneraci lze doplnit aminokyseliny BCAA a Glutamin.
31.5.2010 10:51 - Michal Volek píše
Dobrý den,
při lékařském vyšetření bylo zjištěno, že mám intoleranci na sóju a mléčné výrobky. Poradíte mi, jak upravit jídelníček pro nabírání hmoty a čím nahradit klasické proteinové nápoje, které mi působí zažívací problémy ?
Díky

Michal
24.3.2010 19:57 - dejventarex píše
dobry vecer chtel bych se zeptat na nejake veci mam jak se mam vyrisovat tak aby mi vydel kazdej sval co mam na tele je to hloupie ale mam s tim docela problem nevim co delat skousim to a furd nic poradte mi prosim
9.7.2009 09:04 - Zdenek píše
Pěkná fotka:)
Váš komentář:
Jméno:
E-mail:
Opište kód 2796:
 

Vyhledávání

Poraďte se s odborníkem

Mgr. Janka Pálešová
mobil: 608 962 685
tel., fax: 585 155 061
e-mail: info@sportnutrition.cz
ICQ: 358 329 201
358329201

Facebook

Doporučujeme

Nejlépe hodnocené články

Anketa

Nahrávám anketu...

SPORTNUTRITION VÁVRA       A U solných mlýnů 2 - Lékárna, 783 71 Olomouc       T+F 585 155 061       M 608 962 685       E info@sportnutrition.cz
webdesign 123 DESIGN