Chci nabrat svalovou hmotu a shodit tuk na břichu - Sport Nutrition Vávra

Kategorie článků

Nejsledovanější články

Online návštěvníků: 3

Chci nabrat svalovou hmotu a shodit tuk na břichu

13.10.2009 16:56

Nabrat svalovou hmotu a shodit tuk na břichu: Tak toto je nejčastěji vyslovené přání všech, co začínají cvičit v posilovně. Není to však úplně tak jednoduché, protože je to tak trochu jako „sedět naráz na dvou židlích“! Jednoduše řečeno, výrazné nabírání svalové hmoty je dějem anabolickým a úbytek hmotnosti, tedy i redukce tuků je děj katabolický. Pro anabolické procesy je nutno zabezpečit tělu dostatek kvalitní energie, kdežto při redukci tukové tkáně je nutno energetický příjem snížit (oproti výdeji samozřejmě).  Jakož pro začátečníky je možno do určité míry tyto cíle zkombinovat, protože tělo bude reagovat na nové zatížení svalů a vzhledem k tomuto vyššímu výdeji energie (a při nezměněném příjmu) lze očekávat i snížení podkožního tuku a zviditelnění svalové hmoty těla. Své snažení můžete podpořit tak, že k posilovacímu tréninku přidáte na závěr i aerobní aktivitu střední intenzity po dobu 20-30minut. Dále pak je nutno se především zamyslet nad změnou stravování: především zvýšit příjem kvalitních bílkovin, omezit příjem především saturovaných tuků a jednoduchých cukrů.
Po několika měsících vyhodnoťte výsledky a rozhodněte se co upřednostnit: zda nabírání svalové hmoty a síly nebo se budete spíše snažit o udržování, zkvalitňování nebo snižování vrstvy podkožního tuku.

Fotogalerie:

Hodnocení článku:

Hlasujte jako ve škole: 1 2 3 4 5 , aktuálně 2.8

Komentáře

3.2.2017 15:49 - Bohuslav píše
Nechapu jak nekdo chce schodit tuk na brise cvicenim jako lehy sedy zkracovacky atd...na to jsou 4 nejlepsi cviky na spaleni tuku klik,drep,vypady,mrtvi tah.
12.5.2016 17:25 - Matěj píše
Článek dobrý ale když chcete mít břišní svalstvo a viditelné břišní svalstvo většinou z 80% případů musíte zhubnout podkožní tuk a pak budou vidět břišní svaly.Protože každý má břišní svaly ale někdo je má schované pod tuky a někdo ne.
17.1.2016 18:33 - Dušan píše
Lidi budte normalni, zadne spalovace nefunguji.Myslite si, ze kdyz budete pit spalovace tak zhubnete?? Zhubnete jedine kvalitnim treninkem a na konci treninknu kardio min 20min.Behani spaluje pouze nohy nic vic.Musite behat do kopce nebo do schodu.Prispusobit jidelnicek...zadne cukry a hodne bilkovin.
1.9.2014 16:45 - Janka píše
jak už bylo uvedeno v článku, tak nutno říci, že je docela "problematické" nabírat hmotu a zároveň hubnout!! Není to vyloučeno, ale má to své limity. Lze ale tzv "vyrýsovat" hmotu- svalstvo, které tělo již má, tím že se ”odhodí” tuk, co ho zakrývá. Cvičení pomůže svalovou hmotu udržet- podpořit, ale vhodně zvoleným jídelníčkem dosáhnete až 80% úspěchu. Jídlo je prostě základ.
Pouze pro kompletnost je tedy nutno zdůraznit, že když nedodržíte základní podmínku: tj. že Váš celkový energetický příjem (strava) musí být o něco nižší než výdej, jinak nezabírá žádný klasický spalovač (bez toho to prostě nejde :-) ) . Takže předpokládáme, že jídelníček máte upravený v kombinaci s pohybem, pak k tomu lze na podporu zařadit základní
”spalovač”, který lze užívat dlouhodobě tedy např L-carnitin, případně k tomu Super Fat Burner nebo CLA / omega 3,...
Přípravky Super Fat Burner, CLA nebo Omega 3 obsahují i látky, které
napomáhají metabolizmu tuků a také mastné kyseliny, které ve stravě často
chybí; a pak na doplnění jídelníčku bílkovinný doplněk - proteinový koncentrát s obsahem cca 70% bílkovin – 1-2 dávky denně započítat do denního příjmu.
Pokud si s jídelníčkem nevíte rady nejlépe oslovte kvalifikovaného výživového poradce ve Vašem okolí, který s Vámi může vše osobně konzultovat a odhalit chybky.

31.8.2014 17:32 - krabl píše
dobry den potřeboval bych poradit jak z hodit važim 100 kg a chtěl bych 90 posiluji 5x tidně 50 minut posiluji 3 partije biceps triceps ramena plus 20 minut kardio a nevim jesti bi to šlo zhazovat a plus nabírat objemový sval bez chemie
10.2.2014 16:30 - Dušan Hubicsák píše
měřím 198cm a vážím 140kg pracuji u Policie takže 4 dny práce 4 dny volna šlapu venku na ulici a do toho dvoufázově cvičím ve volnu chodím na tréningy v bojovém umění a když nic není ve mu bágl a vyrážím na výšlapy do toho rvu doplňky jako protejny,amina atd.snažím se také dodržovat jídelníček dělám to dobře ne.Potřeboval bych to obrovské tělo vytvarovat a zredukovat na těch 115kg jenom svaloviny
18.8.2012 17:17 - xantin píše
Základ je změnit kompletně stravu či množství a hlavně u toho vydržet + nějaký výdej energie! Člověk bude dlouhodobě takový jaký chce, ale musí z toho udělat rutinu.
14.4.2012 16:39 - Výživa píše
Je vědecky prokázáno, že nelze spalovat tuk pouze na určité části těla. Pokud například usilovným tréninkem a dobrou stravu shodíte 10% podkožního tuku, tak to znamená že jste shodili 10% tuku z celého těla. To znamená, že nemá cenu 5x týdně trénovat břišní svaly, abych shodil tuk v oblasti břicha!! Lepší je 5x týdně nasadit aerobní aktivitu, jak je psáno výše a břicho trénovat třeba jen 2x až 3x týdně :)
17.2.2012 08:32 - janka píše
Takže kromě základního principu pro redukci tuku: příjem musí být o něco nižší než výdej (bez toho to nejde :-) ) Pak k tomu lze na podporu zařadit
základní spalovač, který lze užívat dlouhodobě (L-carnitin, CLA, Omega 3
(obsahuje např. přípravek Adipo-X), a pak v případě že radikálněji utáhnete dietu (a cca držíte minimálně 3-6týdnů)
a i pak se výrazněji nepohnete,
případně cítíte únavu s nedostatku energie, až pak sáhnout po
spalovačích typu Scorch, ThermoLean, Brutal Blade ... co jsou stimulanty a
termogeny.
Více o spalovačích zde: http://www.sportnutrition2.cz/clanek/spalovace:45/
Všeobecně je doporučeno kombinovat optimální dávkování (uvedeno na etiketě
každého přípravku) s vhodnou pohybovou aktivitou posilovacího i aerobního
charakteru minimálně 3 krát týdně po dobu 20-60 minut. Nejlepších výsledků lze dosáhnout pouze úpravou složení běžného jídelníčku.
16.2.2012 19:07 - Radim píše
chtel by se zeptat pomohli by jake spalovače a jake? ja cvicim 4 dotydne ve fitku a chtel by shodit břicho mužete my poradit co by pomohlo děkuju
26.6.2010 21:11 - Deel píše
Bouhžel je to tak no
23.2.2010 15:42 - Toorope píše
Pěkný článek :)
Váš komentář:
Jméno:
E-mail:
Opište kód 2796:
 

Vyhledávání

Poraďte se s odborníkem

Mgr. Janka Pálešová
mobil: 608 962 685
tel., fax: 585 155 061
e-mail: info@sportnutrition.cz
ICQ: 358 329 201
358329201

Facebook

Doporučujeme

Nejlépe hodnocené články

Anketa

Nahrávám anketu...

SPORTNUTRITION VÁVRA       A U solných mlýnů 2 - Lékárna, 783 71 Olomouc       T+F 585 155 061       M 608 962 685       E info@sportnutrition.cz
webdesign 123 DESIGN